موسسه آموزش بین المللی سیتکو : مرکز کاریابی


شرکت سیتکو با برخورداری از پشتوانه تجربیات و تحقیقات پژوهشی شرکت NIIT بعنوان یک شرکت بین المللی با بیش از 28 سال سابقه در زمینه آموزش فناوری اطلاعات بر اساس متدولوژی روز دنیا که با شرکتهای مطرح بین المللی از قبیل Oracle ، SUN ، Microsoft و ... همکاری دارد

شرکت سیتکو با برخورداری از پشتوانه تجربیات و تحقیقات پژوهشی شرکت NIIT بعنوان یک شرکت بین المللی با بیش از 28 سال سابقه در زمینه آموزش فناوری اطلاعات بر اساس متدولوژی روز دنیا که با شرکتهای مطرح بین المللی از قبیل Oracle ، SUN ، Microsoft و ... همکاری دارد و در حال حاضر در 50 کشور سراسر دنیا دارای بیش از 5000 مرکز آموزشی می­باشد، فعالیت خود را از سال 1382 شروع کرده است.

 

زنجیره تربیت نیروی متخصص IT و اشتغال:

سیتکو یک شرکت صرفاً آموزشی نیست. تفاوت شاخص این مجموعه با سایر مجموعه­های مشابه وجود یک زنجیره کامل در آن است که از آموزش شروع و به اشتغال ختم می شود.

عدم وجود یک سیستم آموزشی مهارتی متناسب با نیاز روز بازارجهت تربیت نیرو های متخصص در حوزه IT ، مشکلاتی را جهت صنایع و کارفرمایان ایجاد نموده که به راحتی قادر به شناسایی نیروهای مورد نظر و پر نمودن خلأ های کاری خود نیستند.

در این راستا کمبود نیروی متخصص در این حوزه نیز مزید بر علت گردیده و ضریبی تصاعدی در ایجاد مشکلات صنایع در جذب IT کاران متخصص بوجود آورده است .

سیستم ارتباط دانشگاه با صنعت که در کشورهای دیگر به خوبیجوابگو بوده است ، متأسفانه بنا به دلایلی نتوانسته است در کشور ما راه اندازی گردد که از این میان می توان به دلایل ذیل اشاره نمود:

1 . بخش خصوصی به دلیل وجود قوانین و مقررات شدید نظارت دولتی ، نمی تواند در دانشگاهها اقدام به راه اندازی دفاتر کاری نماید.

2 . از سوی دیگر فارغ التحصیلان دانشگاهی به دلیل عدم توانایی تخصصی چندان جذابیتی برای بخش خصوصی جهت بکارگیری ایشان ایجاد ننموده اند .

عدم وجود سیستمی مناسب باعث گردیده است از یکسو کارجویان و از سویی دیگر کارفرمایان دچار سرگردانی شدیدی جهت تأمین نیاز های کاری در لایه های تخصصی و فوق تخصصی خود شوند. شرکت بین المللی آموزشی سیتکو از سال 85 با راه اندازی دفتر کاریابی تخصصی ICT برآن شد تا ضمن تکمیل چرخه تربیت نیروی انسانی متخصص ICT فرایندی با اهداف ذیل جهت رفع این مشکل طراحی و اجرا نماید:

 

به طور کلی اهم فعالیتهای کاریابی سیتکو به عنوان اولین مرکز مشاوره شغلی و کاریابی تخصصی ICT کشور به شرح زیر می باشد:

- تشکیل اولین بانک اطلاعات استانی مشاغل و فرصت های شغلی IT و ICT

- استفاده بهینه از فرصت های آزاد شاغلین حرفه ای IT و ICT

- تأمین نیاز تخصصی کارفرمایان در حوزه IT وICT

- تأمین نیاز تخصصی کارفرمایان در حوزه IT وICT

 

دفتر کاریابی تخصصی ICT سیتکو

اولین دفترمشاوره شغلی و کاریابی تخصصی درکشور

با مجوز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد